25 de enero de 2013

A VISITA DO PIRATA MAJARETA

Estamos a voltas cos piratas e como motivación artellamos a visita do Pirata Majareta, un pirata  que quedou mudo ao quedarselle enroscada un rabo dunha rata na garganta ( unha rata xigante que criou con toda a súa maldade e carraxe o pirata Turuleta)...Os nenos-as levaban días agardando a súa visita e por fin chegou ese día... Estaban eles na PDI coa  súa  profe de música snbsp;(Mónica) e tamén coa profe de inglés (Eugenia) que portaba unha cámara de video ....cando chegou o afamado pirata... Bueno isto foi o que os nenos-as me contaron cando voltaron a nosa aula onde eu estaba a traballar....Viñan moi nerviosos e alborotados porque pensaban que era eu e como me viron sentadiña e sin disfrazar, os seus nervios aumentaron e todos falaban a un tempo... unha toleria... e por fin entregaronme unha caixa que lles deixou Majareta  cargadiña de traballos para facer.

OS NOSOS VIDEOS

4 comentarios:

  1. ¡Pero que quietiños están!

    ResponderEliminar
  2. Me ha encantado, vaya caritas de sorpresa!

    ResponderEliminar
  3. Me ha encantado.Que caritas de sorpresa

    ResponderEliminar
  4. Hola Profesora Sara,

    Ante todo agradecerte el esfuerzo que estás haciendo
    para que podamos ver y disfrutar de lo que hacen nuestros
    hijos en clase. Nos sirve mucho, y además es un recuerdo
    imborrable para nosotros y para ellos.

    Solamente me gustaría darte un "consejo" sobre los vídeos sobre todo referido a los que vienen los mayores a leer a clase :

    - Dar una visión general de la escena con los niños atendiendo, grabando desde un lateral, sin mover tanto la cámara de un lado para otro, combinarlo con planos cortos de los niños.

    (Algo parecido a como está este vídeo del Pirata Majareta)

    Muchas gracias por tu trabajo
    y el cariño que transmites en los vídeos.

    Un papa.

    ResponderEliminar